söndag 18 maj 2014

Men kanske att en liten chokladbit skulle kunna slinka ner ändå eller?

Åååå-käj, jag tror jag måste gå och dö lite, jag är såååå mätt. VARFÖR slutar man inte äta när man tror magen ska spricka? Fasen vad gott det är med mat...

Det här helgen har gått i full fart, igår med träning, fika, trädgårdsarbete och trevlig kväll hos kompisarna i Tenhult, och idag med trädgårdsarbete och snickerier :)

Det fick bli nya blommor vid entrén, och nyrensade land. 

Våra snöbollsbuskar är helt overkliga nu... Den lilla människan på bilden har för övrigt drivit sina föräldrar och sin bror till vansinne den här helgen, med världens retligaste sätt. Puh. 
 Efter en hel dags jobb, med jämna avbrott , ca var 5:e minut för att dra isär två storbråkande barn, och det är inte utan att man blir hungrig. Och sugen på nåt lugnande... Vi hade ju ingen valium hemma, så då fick det bli en rabarbermojito (tack M!!!), sjukt gott!


Middagen bestod av grillat ekologiskt innanlår och en parmesanrisotto. Liiiite för gott, tydligen, eftersom vi åt så att jag tror magen håller på att gå sönder... Lite rabarberpaj på det med så blir man ju inte mindre mätt, inte för att det stoppar nån...
Nu tänker jag typ lägga mig och dö lite... Jag tror inte jag ska äta något mer - någonsin!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar