lördag 16 april 2011

Smått och gott

Guuuud så gott vi åt igår! Hade ett par kompisar över och vi hämtade mat från AnnaGretas (ja, igen, det var ju så himlans gott förra veckan) och det är verkligen ruskigt gott! De hade däremot missat två grejor den här gången, men vi blev ju mätta ändå =)

Otroligt skönt att få sova en hel natt med (mina föräldrar har båda barnen) och DESSUTOM få sovmorgon! Nu vaknar jag ju vid 8 ändå, men det räknas ju som sovmorgon det med när man är van att gå upp vid 6... Att dessutom få äta frukost i lugn och ro med en tidning som ända sällskap (ja, maken sover fortfarande) är nästan lika mycket värt som att få sova ifred...

Snart ska jag iväg till torget och inhandla lite blommor att ha i uterummet och ute i trädgården, och efter det ska jag svänga förbi på CityGross som tydligen hade färsk tonfisk! DET är riktigt gott att grilla!

Uhm, blev ingen bild på pannacottan från igår förresten, den tog slut innan jag kom på att jag skulle fotat den =)

Men jösses, nu höll jag på att glömma - vi hämtade ju bilen igår!!! Den är SÅÅÅÅ fin (jag ska nog ta en bild på den idag, haha) och känns väldigt lyxig =) Från en o-utrustad 307 till en fullutrustad 308 sw - kan lova att man märker skillnad! Trodde nästan inte maken skulle gå och lägga sig i går, han stod i garaget en bra stund och tittade... Men det är på håret att den går in, i alla fall om man ska kunna klämma sig runt bilen. Nu ska vi bara putsa till den gamla så vi kan lägga ut den....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar