fredag 16 september 2016

The more the merrier

Som jag har funderat på hur jag ska skriva det här…. “Jo jag har en överraskning….”, “Efter Lukas kände jag mig inte färdig….” eller “Alla goda ting är tre”? Vid det här laget har ni kanske börjat lista ut vad det handlar om - vi ansluter oss till babyboomen som verkar explodera just nu och är alltså gravida (eller jag då, det vore ju konstigt om maken var gravid), närmare bestämt är jag i vecka 14 med beräknad födsel ca 22 mars!

Tror ni jag har haft skrivkramp de senaste veckorna eller? HUR svårt som helst att hitta på saker att skriva om utan att råka försäga sig eller utan att “få” prata om det man helst vill prata om.

Jag kommer berätta mer framöver, om hur det gick till (haha, nä inte DEN delen) och allt som hänt fram till nu, men nu vill jag bara delge er detta och önska er en fantastisk helg!

Vår lilla kiwi vinkar och hälsar att ni ska ha en bra helg!

3 kommentarer :