torsdag 8 september 2016

Fönstershopping

Nu till helgen ska vi åka en sväng till Göteborg. Dels vill vi träffa min bror och hans sambo, dels shoppa lite och så vill vi överraska barnen med att gå på Liseberg - bara för att :)

Typ sådana här, från Hasbeens, fast med lägre klack. Sjukt snygga! 
Dessvärre blir det väl kanske inte så där jättemycket att shoppa för, vi lyckades smälla till med både en trasig tvättmaskin och dessutom byte av kamkedja mm på bilen, så extrapengarna tog liksom slut. Men får jag önska nåt så skulle jag vilja hitta ett par fina, cognacsfärgade stövletter med inte alltför hög klack, nån fin, skön och varm stickad tröja till jobbet, och kanske en stickad klänning. Hösten är ju rent generellt den tiden på året då det är absolut roligast att handla kläder tycker jag, efter sommaren känns det lockande med lite tjockare, mysigare kläder, och höstmodet brukar ju vara fantastiskt...

Liseberg blir toppen med, det är ju liksom ett intresse vi delar i familjen, så jag hoppas på lite köer och hyfsat väder (ni vet bra, men inte så bra så det är FÖR mycket folk och köer).

Vad ska ni hitta på till helgen?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar