onsdag 25 februari 2015

Anpassning

Haha, det hjälper ju inte att man har en jättebra festplanering när omständigheter gör att ganska många inte kan komma... Men men, man får helt enkelt anpassa sig, så nu blev det bokat bord på restaurang istället, huvudsaken är ju att man får träffas och umgås :)

Vi är ju inte ute och käkar sådär jätteofta, speciellt inte "barnfria", så nu när vi ändå har barnvakt så får vi ju passa på, så att säga! Ska bli väldigt trevligt det här med, sitta och tjöta med goa vänner, äta stans godaste hamburgare, och dricka fin-öl, det är ju absolut inget man kan klaga på!

Helt apropå ingenting så är jag så vansinnigt shopping-sugen just nu, skulle vilja göra nåt åt min tämligen urtvättade och tråkiga vintergarderob - men jag HITTAR verkligen inga kläder jag vill köpa?! Dels känns det inte som det har kommit in så mycket nyheter, och dels känns det som att den rådande passformen på tröjor (korta och vida) verkligen INTE är något jag passar i... Skitsurt. När man däremot inte känner att man har råd, då hittar man ju oftast mycket mer. Vet iofs inte riktigt vad det är för kläder jag vill köpa, men lite tröjor och nåt par jeans vore ju trevligt.

Snygg, klassisk klänning från HM. Men allvarligt talat,
jag fryser ju ihjäl i såna här kläder, det är ju för sjutton
fortfarande vinter?!?!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar