fredag 21 december 2012

God Jul!

Tänkte att det är bäst jag passar på att önska alla en God Jul, jag gissar att det inte bara är jag som har en del att göra i helgen... I morgon blir det julstädning (eller snarare efter 3 veckors sjuka barn-städning) och sen är det julfest hemma hos Jossan med familj!

Vår jul kommer firas hemma i år, med min familj, och sen på annandagen får vi besök av kusinerna i Vimmerby och farfar. Tack vare att julen hamnar betydligt bättre i år än den gjorde förra året blir det dessutom lång ledighet - jag och barnen är lediga till den 7 januari =)

En av de roligaste sakerna med julen är att min bror kommer hem, det var längesen nu!

Så, om vi inte hörs (dvs ni inte läser här) innan jul, så önskar jag er alla en

GOD JUL
och ett
GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar