måndag 12 september 2011

Bra och dåligt

Muhhahaha! Min strategi funkade (ta i trä, kasta salt, spotta tre gånger i grannens öga) - jag har ignorerat att jag höll på att bli sjuk och det verkar ha funkat! Känner mig rätt ok idag, lite rinnig i näsan på sin höjd... Länge leve förnekelsen!



Vore det jättekonstigt om jag bakade en stor tårta och åt upp för att fira???


Ja på tal om tårta förresten, nu har dieten gått åt h-vete igen. Jag med min dåliga karaktär har ju såklart använt träningen som ursäkt för att få äta lite mer kolhydrater (jag VET att man inte behöver det, det finns elitidrottare som kör LCHF mm. mm.) och jag har varit sjukt sugen på en macka när jag kommit hem på kvällen efter träningen.


Så, i vanlig ordning, nu äter jag väl ungefär vanlig mat igen. Fast jag låter bli kolhydrater jag inte saknar, typ ris, pasta och och mestadels potatis i alla fall. Nåväl - jag vet ju att jag inte går UPP i vikt av det här, men jag går inte NER heller (3 kg kvar till målet). Men kanske, kanske att träningen kan göra lite skillnad, det blir ju ändå 3h i veckan på 2 tillfällen... Vi får väl se.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar