onsdag 28 september 2011

Trögt...

Ja som sagt är det rätt mycket på jobbet nu, men vissa dagar är trögare än andra - idag var det en sån dag... På väg hem efter simskolan med Oliver så köpte jag i alla fall med mig en halv krabba, så efter att ha fått ungarna i säng och pillat i mig den så känns det hela lite bättre åtminstone. Och så säger de att man inte blir lycklig av mat....

Här hemma hittade jag en fin teckning inne på Olivers rum, som jag helt klart tyckte såg ut som mig. Blev jätteglad och gick för att berömma Oliver, men då var det ju granntjejen som ritat den. Jag som alltid älskat att teckna och måla tänkte väl lite att "jippie, äntligen har han haft tålamod att sitta still länge nog för att göra en teckning som faktiskt föreställer något", men men... ;-)

Nu tänker jag sätta mig och spela tv-spel och äta lite ost. På tal om tv-spel förresten, ta en titt på den här killen, jag skrattade så jag grät i slutet!


1 kommentar :

  1. Fredde visade mig den ... Och jag fattade inget : P

    SvaraRadera