tisdag 18 december 2012

Kort o gott

Kort rapport - Lukas är feberfri sedan i lördags, den nya penicillinkuren gjorde stor skillnad! Nästa gång han blir sjuk ska jag be att få något annat än kåvepenin direkt.... Idag är första dagen på dagis för honom, idealiskt hade väl varit om han kunnat vara hemma hela veckan men vi har banne mig inte råd att vabba mer...

För övrigt, idag åker jag på säljmöte på Hooks herrgård. Ska bli skönt - vi stannar över natt och jag ser fram emot att få sova utan en arg/ledsen 2-åring på mig... Är däremot sjukt trött efter en helt galen natt så jag hoppas att jag inte somnar mitt i allt... Förhoppningsvis blir det i alla fall bastu och god mat i kväll =)

Efter att ha ätit både julbord och jullunch så känner jag mig nu inte direkt sugen på julmat längre... Hur gör ni över jul, kör ni "allt" som vanligt eller hur gör ni? Jag börjar luta åt att skippa 4/5 av julmaten, kanske bara lite janson, brysselkål och köttbullar... Barnen lär väl inte äta så mycket julmat i vilket fall.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar