onsdag 4 december 2013

Where's that party?

Haha, jag har sån träningsvärk att jag inte kan räta ut armarna ordentligt sedan i måndags.... Men idag är det dags igen, bröst och axlar blir det nu - på lunchen såklart.

Jag kör på med min 16:8 "diet", vilket innebär att jag inte äter frukost (lite förenklat), men det funkar faktiskt riktigt bra att träna på fastande mage ändå. Det verkar faktiskt som jag hittat nåt som passar mig, jag som alltid trott att jag behöver frukost för att fungera, eftersom jag kört det här utan problem i nästan 5 månader nu.

Igår var jag vansinnigt shoppingsugen, så jag gick ett varv på stan efter jobbet. Hittade åtminstone ett par lite mer festliga toppar, även om det inte blev några vardagströjor, och en långärmad träningströja till gymmet. Dessutom hittade jag en fin tröja till Oliver till på fredag, då är det nämligen dags för hans allra första disco!! Hur stort är inte det? Dessutom ska han få sova över hos bästa kompisen för att inte missa discot, resten av familjen ska på julbord med makens jobb...

Hittade den här perfekta disco-tröjan på Åhlens :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar