måndag 22 juni 2015

Sommarbilder

Det är ju så sinnessjukt vackert ute nu, även om det inte direkt är sån sommarvärme att man går ute och njuter till fullo direkt... På vår tomt har vi tex tre dvärgsyrénträd, som just nu ser ut som stora, fluffiga, ljuslilla bollar på stam, och dessutom doftar de helt ljuvligt!


Idag ska jag försöka ta mig till en naprapat, på tal om inget, jag lyckades nämligen sträcka (?) till ryggen i fredags när jag körde marklyft - dock första gången jag gör mig illa på styrketräningen, och då har jag ändå hållit på i över 3 år... Får se om han kan rätta till det lite, eller om det kommer gå över av sig själv. Det blir i alla fall bättre när jag rör mig (tex promenad eller yoga), så jag tror det mest är musklerna som är stela, jobbigast är när man nyser och det känns som hela ländryggen exploderar lite...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar