söndag 21 juli 2013

Bilder från första delen av semestern

Det kommer som sagt komma lite inlägg från semester, men just nu är jag så sjukt jävla trött att det helt enkelt får vänta lite. Förklaringen är ju helt enkelt att vi startade i 110 med att fixa klart huset nu när vi kommit hem, så varje dag har vi bara stupat i säng, och så lär det väl bli ett tag framöver - även om själva fixandet kommer minska eftersom maken (stackarn) börjar jobba i morgon och jag är själv hemma med barnen... Mer om det och bilder på det kommer senare, men jag ville bara skicka med några bilder från nedresan så länge, eftersom jag ändå skrivit om det redan:

Här är ett av bollhaven i leklandet i Malmö - Busfabriken.
Fantastiskt roligt för både stora och små, här skjuter Oliver bollar på alla (mig) med tryckluftskanoner!
Det första hotellet, i Oberjossa - 4 minuter från Autobahn och det kändes som man var mil ut på landet. 
Vi hade hästar precis utanför vårt rum. 
Jag tror vi har spenderat många timmar sammanlagt i lekparker, för vi har nog inte gått förbi en enda utan en stunds lek! Här i Oberjossa. 
Utsikten från hotellet i Schweiz var helt fantastisk, fast det går liksom inte riktigt att fånga på bild hur maffiga och imponerande bergen är i verkligheten..

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar