torsdag 15 maj 2014

Dress for success!

Alltså, det går åt lite träningskläder här hemma ändå. 3 tajts, sport-BH'ar och ett gäng linnen tvättas ju flera gånger i veckan, så det blir ju ganska mycket slitage på kläderna med. Jag tycker att träningskläder oftast är äckligt dyra, allvarligt talat är inte ett par tajts värda 700 kr?!? Oftast försöker jag fynda lite på rean, och i förrgår gjorde jag just ett sånt fynd när jag hittade en jättefin sport-BH till halva priset på intersport :)


Gillade ryggen på den jättemycket! Lite knasigt eftersom jag ju alltid har ett linne över, men ändå blir man lite extra glad och taggad när man har nya träningskläder. Nästa inköp blir nog ett par nya löparskor, om jag hittar några bra på rean i sommar..

För övrigt så fortgår ju den högintensiva träningen i ytterligare två veckor, och jädrans vad trött jag är i kroppen typ hela tiden nu. Roligt med ett litet avbrott i den vanliga styrketräningen, och skönt på ett annorlunda sätt i kroppen eftersom den får jobba en bra bit över mjölksyretröskeln. Ja, jag är väl lite knäpp, men det är SÅ skönt i kroppen efteråt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar