onsdag 22 september 2010

Jag behöver en doktor!

Det har varit på gång ett tag nu. Sakta men säkert kommer de tillbaka. TV-serierna.

Igår var det dags för premiär av House, kanonbra serie, även om jag ev. måste dela honom med ketchupmamman. Men igår tyckte jag att han hade tappat stinget lite, han var inte lika ohyfsat småsexig som han brukar vara.


Men det finns fler serier - Dexter är en ny upptäckt för min del, och de senaste veckorna har jag o maken plöjt oss igenom i princip hela serien. Kanske med lite olika fokus ibland, men en och annan len, rutig mage måste man ju få drömma om.

Sen har vi ju den ultimata vampyrserien - True Blood. För första gången tycker jag konstigt nog att en svensk är sexig, men Alexander Skarsgård som vampyr är faktiskt rätt så lockande. Sedan kan jag iofs tycka att det ser rätt kul ut att han är typ en meter längre än sina medspelare, men men...

Borde jag kanske bli oroad över att jag verkar dras till konstiga, lätt störda och milt aggressiva enstöringar? Eller är det helt enkelt omöjligt att låta bli...?

1 kommentar :