torsdag 30 september 2010

Shoppat

Har shoppat lite idag, kunde inte låta bli ett par sådana här kaffemuggar:

Tyckte de var väldigt fina, även om man hittar dem lite varstans. Svårt att vara unik tycker jag!

Skulle vilja ha lite tips med, på bra sajter för barnkläder, leksaker och barninredning. Måste hitta lite fina julklappar till Lukas, och det är svårt! Oliver är jag redan färdig till (jag vet, men jag gillar att vara ute i god tid, och dessutom är det så himla kul att handla presenter!), men Lukas är värre. Han får ju mycket grejor efter Oliver, så det känns inte som det finns så mycket annat jag vill köpa, i alla fall inte i affärerna i stan. Men på nätet finns det ju mer, så ge mig gärna tips!

2 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)30 september 2010 kl. 19:19

    Anna tipsar:

    http://www.pingpongbarnklader.se/
    http://sveali.se/lundmyrofsweden-m-16.html

    Vet inte om du redan sett dessa...
    Fräcka koppar, jag har då aldrig sett sådana=)

    SvaraRadera
  2. Kanon, ska kolla på en gång! Nån mer?

    SvaraRadera