fredag 1 oktober 2010

I båda benen dessutom!

Stackars stackars Lukas, idag var vi på tremånaders-kontrollen, och han fick två vaccinationssprutor, en i varje ben och han blev SÅ ledsen =( Han hade inte gått upp så mycket som han skulle riktigt heller, så idag när han har ätit jättelite (förmodligen eftersom han har ont) så har jag naturligtvis gått och oroat mig hela dagen.

Man blir väldigt bra på att oroa sig som mamma. Och man oroar sig INTE mindre med barn två tycker jag.

Nä, nu ska jag gå och truga lite till och se om jag kan få i honom lite mat, håll tummarna!


PS, den här bilden är INTE från idag, så här glad har han inte varit nu... =(

3 kommentarer :

  1. Åh Linda De sparkbyxorna kommer jag ihåg när Oliver hade! Ha en skön helg! Kram Maria
    http://mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Stackars liten...Hoppas det går över snabbt! Feber? Jag gav Isac Alvedon supp i förebyggande syfte när jag kom hem även fast jag inte ens hade provat febern... Gör ju ingen skada... Vad vägde guldklimpen? Kram Jossan

    SvaraRadera
  3. Maria, ja, jag älskar de sparkbyxorna, världens coolaste =)

    Jossan, han vägde 5.625 och var 62,5 lång, den lille spetan. Idag verkar han ändå må ok, bara pyttelite feber, och han verkar inte ha så ont i benen heller.

    SvaraRadera