torsdag 21 oktober 2010

Inte utan badrock i alla fall

Nu står den där - crosstrainern. Med ett lite anklagande utseende. Och jag har inte ens hunnit prova den än...

Det har varit två sådana där dagar när allt kör ihop sig och går i ett, är inte det ena barnet ledset så är det det andra, och det finns gott om andra problem i vardagen med precis just nu. Det har helt enkelt inte funnits någon tid att ens fundera på att ställa sig och träna.

Men men, nu skiner solen, och Lukas sover i sin vagn. Kanske ordnar allt upp sig lite under dagen, i så fall så ska här tränas ikväll =) Förmodligen till "Halv åtta hos mig", blir ju så galet sugen på all god mat de gör, så då kanske jag får lite extra motivation till att träna.

Om inte annat kan jag säkert sälja den vidare i januari, när alla ska börja sina nya liv och träna inför beach -11 (den enda beachen jag befinner mig på om somrarna är barnstranden i axamo eller västersjön, så jag har inte några ambitioner inför det direkt)!

Länge leve vintern - man behöver i alla fall inte visa sig naken!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar