torsdag 14 oktober 2010

Bättre än ett pass på Friskis

Har nu fått den tveksamma förmånen att dela förkylningen med min man och Lukas, men men, den är inte så jättefarlig. Lite jobbigare för lillen, bökigt att suga på nappen när man är täppt i näsan och då vaknar han typ var 5:e minut och är arg/ledsen...

Imorrn ska mormor passa Lukas, och jag ska ta med Oliver till Monkey Town! Det har känts att han har blivit lite lidande på sista tiden, så det ska bli jätteskönt att vara bara med honom en dag. Har dessutom redan planerat matsäcken, så den passar in i mina dagliga kalorier ;-)

Idag har jag faktiskt hunnit plocka undan lite här hemma, känns skönt att kunna ta sig fram utan att snubbla på leksaker VARJE steg, även om det borde kunna räknas som motion att hoppa fram och tillbaka på ett ben medans man säger ... inte så snälla saker.

Angående det där förresten, när man ska välja vad man har gjort för motion på viktklubb så finns inga av mina alternativ med? Typ jaga 4-åring, klä på 4-åring OCH 4-månaders, hinna till dagis, vagga 4-månaders i famnen osv... Eller borde jag kanske räkna det sista som att lyfta vikter?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar