onsdag 27 oktober 2010

Från det ena till det andra

Efter alla mina visdomsord (sluta garva) så kände jag att jag måste lägga in ett inlägg om en helt annan sak jag funderat på. Vad är det med alla mina favoritserier???

I Dexter blir jag helt galen på hur säsong 4 slutade, jag avskyr när de slutar mitt i värsta grejen (utan att avslöja för mycket)! I House håller de också på med en massa dumheter, som inte alls går ihop med hur jag tycker serien ska vara. Det blir ju väldigt spännande, men jag AVSKYR att behöva vänta en vecka innan jag får reda på hur det går! (för att knyta an till föregående inlägg då så kan ni ju ana hur mycket jag avskyr att vänta till barnen är i 30-årsåldern innan jag vet om jag gjort "rätt")

Har även tänkt hoppa på serien The Event som går på kanal 1, men jag har inte riktigt hunnit börja på den än. Har hört en del bra om den, och framförallt sådant som gjort mig nyfiken. Jag får väl skylla på gamla hederliga arkiv X att jag gillar sci-fi ;-)

På tal om det, det var ju ett helt gäng serier man följde när man var "liten", fast just nu fick jag hjärnsläpp och kommer bara på de serier jag INTE följde, men som alla andra verkade följa. Typ Beverly Hills, Dallas, Twin Peaks osv.. Vad kollade ni på för serier förr???

2 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)27 oktober 2010 kl. 22:23

    Följde nog inga serier direkt.. Kikade på Pang i plugget^^ Men annars har jag följt, Buffy och vampyrerna, Förhäxad, Vänner, 2½ män, Bones, House, Tredje klotet från Solen, That 70s show, Familjen Macahan, Lilla huset på prärien, The big bang theory, Fringe,, Arkiv X och Angel (vampyren) ... I can go on! Har nog inte sett alla till varenda ett avsnitt - förutom några st... Men jag har försökt iaf=) Vill gärna se alla Anne på Grönkulla också...

    SvaraRadera
  2. Haha, finns det NÅN serie du inte följt?

    SvaraRadera