tisdag 12 oktober 2010

Kan de inte få varsinn boll åtminstone?

Jag avskyr att titta på sport, speciellt när den blockar ut bra program som House! Förstår inte vitsen med att titta på en massa svettiga karlar som springer runt på en enorm plan och jagar EN ENDA sketen boll! De kunde väl åtminstone sprungit runt med bar överkropp o i ett par snygga jeans...

Nä, sport är kul om man är med (och ok, bara om det är en KUL sport. Typ Kickboxing.) men såååå surt på TV.

Är så oerhört lyckligt att min man inte är sportfåne. Faktum är att han är raka motsatsen, jag tror han blir mer ledsen än vad jag blir om vi skulle missa Top Model. Dessutom älskar han att åka till Ullared och shoppa (till skillnad från alla andra män där verkar det som enligt senaste avsnittet) MEN det är väl bäst att jag intygar att han absolut kan vara mycket manlig också. Han har ju tex byggt ett fantastiskt uterum åt mig =)

Verkar som jag ser ganska mycket på TV, men vad katten, det är ungefär vad man orkar med efter sju på kvällen! Normalt sett är jag däckad vid 22-snåret, men idag hölls jag faktiskt uppe av lyckoruset av att kunna sitta i soffan och surfa, på vår nya netbook! Nu börjar däremot dagens mödor göra sig påminda, så nu ska jag ta och knoppa in!

1 kommentar :

  1. Anna i Mossahus =)13 oktober 2010 kl. 07:32

    Även min sambo ogillar sport (Vi har skrotat alla sportkanaler) och tycker Ullared är okej=) Han har heller inget emot att hänga med mig ut för att shoppa - han gillar att shoppa!

    SvaraRadera