onsdag 6 oktober 2010

Men han ringer ju aldrig!

Jag förstår inte att det ska vara så svårt. Jag menar, visst, jag är ju inte unik på något sätt, och det finns kanske andra som satsar mer än mig. Men ändå, någon onsdag eller lördag kunde han väl ändå ringa??

Ja, han chefen för svenska spel alltså. 120 miljoner i jackpott skulle sitta väldigt fint faktiskt, så om jag bara talar om att jag sitter beredd med telefonen så är han varmt välkommen att ringa på lördag och tala om att jag har vunnit. Jag lovar!

Det är lite fascinerande, det ligger faktiskt en viss njutning i att bara drömma om att det skulle hända... Jag skulle ge 1/3 till mina föräldrar och 1/3 till min bror - köpa ny bil och dra på semester. Bland annat, vissa dagar kan jag göra så noggranna planer att jag nästan bokar biljetten i förväg.

Vad skulle du göra för 120 miljoner?

4 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)6 oktober 2010 kl. 21:11

    herregud.. semester, ny garderob, köpa loss mark till vår lilla gård, och inte tala om sicket pangdop det hade kunnat bli! Ja, och så en del pengar till min underbara mamma;)

    SvaraRadera
  2. Ja det hade kunnat bli riktigt stort! Ny garderob skulle jag oxå köra på, och så lösa ut huslånen såklart!

    SvaraRadera
  3. Låter underbart... Den riktigt svåra frågan är ju dock som jag brukar säga -Vad skulle du göra om du van 1 miljon??? Det är ju skämmande så lite det räcker till när man tänker huslån, ny bil etc... För 120 skulle jag nog kanske bygga ett nytt hus, RESA långt och mycket och...

    Keep on dreaming!!!

    SvaraRadera
  4. Hmm, ja för en miljon skulle jag nog köpa en ny bil, göra en rejäl resa med hela familjen och så slänga in resten på huset. Men absolut, det är mycket svårare!!!

    SvaraRadera