måndag 25 oktober 2010

Det hänger på håret

Hade nån form av retro-egotripp idag när jag satt och kollade gamla foton. Insåg att från att jag var liten har jag haft långt, kort, lockigt, rakt, med lugg, utan lugg, svart, brunt, rött, lila (!) och slingat hår. Här kommer några smakprov (utan inbördes ordning):


Vad sägs om silverfärgad backslick?



Kände mig nog mest vintrig här.


Här var det långt hår. Den här gången är det dock inte äkta. Det är däremot illern (vår tam-iller Leo, som vi tyvärr inte har kvar)


Oj, den här bilden är nästan 10 år gammal. Tror jag ska sätta upp den på kylen som inspiration, fasen att man inte hade vett att uppskatta en platt mage då!!!


Hmm, vet inte hur jag tänkte med orangea slingor.


Tofsar kanske man skulle satsa på igen?


Utan lugg, för en gångs skull. Resten av frisyren vet jag inte vad jag ska säga om.


Det här är nog det kortaste håret jag haft. Tror jag var 21 eller 22 här.

Så där jag, där fick ni en rejäl dos (överdos?) av mig, men någon kanske det roar ;-)

6 kommentarer :

  1. Snyggt Linda!
    Satsa på tofsar igen! Orangea ;)

    Kram Maria
    http://mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Anna i Mossahus =)26 oktober 2010 kl. 08:39

    Nee, satsa på silver;P
    Och jag vill oxå ha platt mage igen.... Ska fixa - nån gång=P

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska ha långt, lockigt hår, precis som när vi var 10 år...hihi. /Magda

    SvaraRadera
  4. Haha, min personliga favorit var när jag fick för mig att permanenta håret nånstans där på högstadiet. Ska se om jag inte kan hitta kort på det med *ryser*

    Angående platt mage, kunde man inte få det betalt av staten nu när man har producerat en liten skattebetalare åt dem???

    SvaraRadera
  5. Anna i Mossahus =)26 oktober 2010 kl. 22:03

    lol det tycker jag minsann de kan stå för, ja=D

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att du ska ha som näst sista bilden, lagom ruffsigt och avslappnat!

    SvaraRadera