tisdag 26 oktober 2010

Ett pretto-inlägg igen...

Jag håller precis på att laga mat - kinesiskt wok med ris. Fatta att jag fortfarande håller mig stenhårt till mina 1300 kcal, gick inte ens över efter namn-tårtan i söndags =) Det här är extremt ovanligt när det gäller mig, men jag blev motiverad att fortsätta när vågen visade på -2 kg i måndags! Känner dessutom att inte kläderna sitter åt så mycket, så nu ska jag försöka klara mig de kommande 8 veckorna med, så kanske jag kan slippa de efterhängsna grav-kilona. Det som förvånar mig mest är hur pass stora portioner och hur mycket mat man faktiskt kan äta på de kalorierna man ska hålla sig till!


Lukas har varit på ett alldeles extra charmerande humör idag =)

I övrigt har dagen varit lugn, Oliver var på dagis så Lukas och jag gick en sväng på a6. Hittade inget direkt, men är sugen på att handla kläder sen när vikten är där den ska...

Kom på att jag ju glömde visa min nuvarande frisyr igår (kanske inte så intressant, men ändå), så här är den =)


Inget dramatiskt direkt, men så här långt hår har jag inte haft på länge. Testade att klippa mig på Mix igen, hos Anette den här gången, och nu tror jag att jag har hittat min nya frisör! Blev kanonnöjd!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar