tisdag 12 oktober 2010

Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag nog äntligen hittat namn-presenten, det blev en jättefin pall från Bonde of Sweden.


En sån här blir det, fast med "LUKAS" såklart, i ljusblå text. Ganska dyra, men väldigt, väldigt fina tycker jag!

Har varit ute och gått en hel del i det underbara höstvädret, men man blir ju lite smått förbannad när man inte omedelbart går ner minst ett kilo per promenad! Tycker det är oerhört orättvist, och jag är ju så dåååålig på att ha tålamod och vänta på saker! Jag hatar att det tar så himlans lång tid att gå ner i vikt, men jag ska banne mig tillbaka till min startvikt - pre barn - så att säga. Kan ingen bara hitta på en riktig dunderkur??? Suck...

Idag kommer förhoppningsvis nya "bloggdatorn", en liten minilaptop på 12" som är lite smidigare att sitta med i tex soffan, när man har en sovande bebis i famnen eller så. Dessutom kommer nog mina fina dreggellappar med, köpte från samma sajt som Jossan!

2 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)12 oktober 2010 kl. 14:41

    Har sett dem i tidningen "Vi föräldrar". Och lustigt nog tänkte jag på dig sist jag såg på dem=P

    SvaraRadera
  2. Haha, vad kul att ha gjort ett så bestående intryck ;-)

    SvaraRadera