lördag 30 oktober 2010

En lugn lördag

Känner mig lite mer som en människa idag, Lukas sov mycket bättre och det blev bara en gång jag behövde gå upp i natt. Maken hade shoppingtid i Stockholm, så då tyckte jag att jag minsann kunde shoppa lite här hemma med ;-) Det blev en massa blommor från Höglunds (ligger ju hur nära som helst), däribland det här fina hjärtat i mossa som nu hänger i uterummet.


Idag fick Lukas också inviga den fina Svamp-bodyn från Me & I, lite stor, men makalöst söt! Sen tog vi en sväng förbi min mormor och morfars grav för att sätta dit en lykta och tända ljus. Tror jag ska försöka få med hela familjen dit nästa helg när det är lite mörkt, det är ju så fantastiskt mysigt och vackert med alla ljus då!


Nu väntar jag mest på att både Oliver och Tobbe ska komma hem, vi ska äta varmrökt lax från torget och ta ett glas vin till, det ska bli jättegott!

3 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)30 oktober 2010 kl. 15:43

    Klockren header till din bloggtitel!!
    Ikväll ska jag minsann vara lite bäbisfri, gå på filmkväll med lite vänner och farmor ska sitta barnvakt=)

    SvaraRadera
  2. Låter gött - vad blev det för film då?

    SvaraRadera
  3. Anna i Mossahus =)2 november 2010 kl. 20:18

    en var nån 80tals splatterkomedi.. superkass haha! och sen the ring...

    SvaraRadera