torsdag 7 oktober 2010

Ljuvliga mat!

Mmm, kom precis hem från en jättetrevlig kväll med en mycket god vän! Vi var på 8 glas och jag åt fantastiska pilgrimsmusslor till förätt och en kanongod skaldjursgryta till varmrätt, otroligt trevligt! Men allra bäst var ju sällskapet förstås =)

Jag älskar verkligen att gå ut och äta, slippa se disken hemma och få äta något helt annat än det man lagar själv (just nu mest halvfabrikat, tycker inte jag hinner nånting med 2 barn) men framförallt för det känns så lyxigt bara! Det är bättre än vilket lyckopiller eller terapitid som helst för min del.

Nu är jag så trött så trött, men kunde ändå inte låta bli att blogga lite, det är sjukt beroendeframkallande det här...

2 kommentarer :

  1. Tack själv bästa Du!!!
    Trött ja, men mätt nåt så oerhört!!!

    SvaraRadera
  2. Anna i Mossahus =)8 oktober 2010 kl. 12:31

    Beroendeframkallande är nog bara förnamnet=P

    SvaraRadera