tisdag 8 november 2011

Idiotförklarad?

Urk, den här veckan har inte haft nån vidare bra start - det har varit helt kaotiskt och superstruligt på jobbet. Vansinnigt irriterande, men jobbigast av allt är nog att jag AVSKYR när man framstår som en idiot, även om åtminstone en del av det berodde på något fel på vårt system. Det ser ju liksom inte kunden, utan det är ju man själv som står där med hundansiktet... suck.

Nåväl, bara att acceptera att läget är som det är och bita ihop, men det bär mig emot!

I alla fall, hoppas att resten av veckan blir bättre. Om inte annat så har åtminstone lördagen utsikter till att bli lyckad, för då är det dags för den årliga glöggfesten hos ett par kompisar! Brukar alltid bli otroligt trevligt, med lite julmat, glögg och sällskapsspel (typ pictionary).

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig, båda ungarna har varit ruskigt morgonpigga det senaste, nåt som definitivt inte delas av mig och maken *gäsp*. Speciellt inte när det är mörkt så jäklans länge nu...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar