tisdag 22 november 2011

Nu har det nog slått slint i huvudet

Skönt uttryck förresten, "slått slint". Vadå "slint"? Slinta, slant, peng? (förlåt, jag kunde inte låta bli)

I alla fall, det var inte det jag tänkte tjöta om.

Igår var det träning, som vanligt på måndagar, vi kör just nu väldigt mycket teknikträning inför graderingen, och då är man så koncentrerad på att få tekniken rätt att det inte blir riktigt lika många/jobbiga/hårda slag och sparkar, och så har det varit lite kortare fys. Och jag kommer på mig själv, när vi går därifrån, att önska att det hade varit lite hårdare ändå. Lite mer armhävningar (INTE fler knäböj, mina lår skakar fortfarande tror jag), lite fler slag, lite mer "brädan".... Och den tanken kommer från MIG - latast och bekvämast i universum - helt otroligt och det känns väldigt konstigt!

Om jag får skryta lite så klarade jag faktiskt armhävning med klapp igår. Visserligen på knäna, men ändå... =)
När det gäller kosten så har den varit lite....lidande i helgen, kan man nog säga. Det blev både lite födelsedagstårta, sushi och födelsedagsmuffins. Men men, jag fortsätter i alla fall =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar