onsdag 30 november 2011

Kär sim-lek

Jaha ja, dagarna rullar på och jag har visst inte så mycket att skriva om känner jag. Men, en liten statusuppdatering - Lukas är superförkyld och hostig/snorig, men utan feber och Oliver är numer "bara" vanligt förkyld. Maken är än så länge frisk *ta i trä* och jag pimplar Echinatex som en galning (bläääh!) för att hålla mig frisk till träningen nästa vecka... Än så länge är jag mest lite snuvig i alla fall.

Förresten, Oliver har den senaste veckan deklarerat att han är kär i Emilia - Emilia som går på hans dagis och som är med i hans simskola. Det är så sjukt sött, när man ser dem på simskolan så pratar han med henne precis HELA tiden, och det bara lyser om honom! Man bara smälter ju när man ser det... Vi ska kolla läget lite med hennes mamma till nästa simskoletermin, vore ju rätt kul att få samma tid igen!

Nähä, lunchen är slut och det är dags att jobba vidare...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar