tisdag 30 oktober 2012

Antagligen är jag bara gammal

Har varit sjukt shoppingsugen idag (haha, vem försöker jag lura, det är jag ju jämt), så efter en lång dag på jobbet blev det ett snabbt varv på A6 med familjen. Behövde ändå byta Olivers jacka med, så det passade perfekt. Barnen var däremot inte alls sugna på att gå i affärer ens några minuter, så maken gick bort till klätterleken med dem och så sprang jag lite snabbt mellan affärerna.

Inne på HM började jag fundera på varför de hade en massa utklädningssaker till Halloween i några minuter - tills jag kom på att det ju var deras vanliga sortiment... Alltså, jag vet inte, jag är den förste att erkänna att jag inte hänger med i alla modesvängar, det tar oftast någon säsong innan jag hoppar på trenderna, men kolla på det här tex:
Vad sägs om ett par mönstrade byxor i guld och aprikos?
Ok, den här är inte lika extrem kanske, men ändå - en leopardmönstrad jacka? Jag kan bara se nån gammal pantertant framför mig, hua....
Jag hade kunnat komma med hur mycket mer exempel som helst, men folk började kolla konstigt på mig när jag gick där och fotade ;-)

Nåväl, det hela slutade med en t-shirt för 120 kr inne på Esprit, inte direkt tillfredställande, men ändå något...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar