torsdag 25 oktober 2012

Nyfiken i en strut*

Det är rätt otroligt, men om några dagar så har jag haft 20.000 besök på min blogg - visst det är det totala antalet, inte unika träffar, men ändå, för mig känns det jättemycket! Vanligtvis är det mellan 30-50 besök om dagen, några besökare vet jag ju vilka det är, men är det nån som läser min blogg som inte känner mig i verkligheten? Jag blev vansinnigt nyfiken på vilka ni är, vad ni gör, och varför ni fastnade för min blogg? Någon? =)

*för övrigt - VAD är det för konstigt uttryck??? Vadå nyfiken i en strut? Vems strut? Och vad finns det att vara nyfiken på i den struten? Fler bloggläsare?? Rätt rad på lotto? Frågan till 42?

2 kommentarer :

  1. Tack för en trevlig middag/fika igår... :-) Det gör vi inte tillräckligt ofta!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej men eller hur! Smidigt med när det blir lite spontant =)

    SvaraRadera