söndag 19 oktober 2014

Roligaste lördagsträningen på länge

I lördags fick jag en fantastiskt trevlig möjlighet - att få vara med en grupp killar och träna HIIT, crossfit eller vad man nu vill kalla det. Det var en bekant från kickboxingen som jag sprang på förra lördagen när de just var färdiga med sitt pass, jag skojade och sa att jag kommer nästa gång med, och då bjöd de in mig på riktigt =)

Det var ett riktigt gott gäng med grabbar, skön stämning och i alla åldrar. Vi körde nere vid crossfitburen på gymmet, 12 stationer, 30 sekunder vardera med 20 sekunders vila, i 3 varv. Riktigt, riktigt roligt, och väldigt jobbigt! Förhoppningsvis får jag "tränga mig på" fler gånger, det är ju den perfekta lördagsträningen och ett riktigt bra komplement till den övriga träningen med.

Har dessutom haft träningsvärk i större delen av kroppen idag, så NÅT gjorde jag väl rätt :)

I morgon börjar en ny vecka, hoppas DIN blir så bra som du vill ha den!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar