lördag 10 januari 2015

Dekadent lördagslunch

Idag har det varit en tämligen hektiskt dag - först få i ordning mig själv och barnen så att jag kunde köra mitt HIIT/Crossfit pass med grabbarna, sen upp till kickboxingen för ett möte och för att hinna hjälpa till på städdagen där. Därpå släppte vi av Oliver på tennisen och jag och Lukas åkte och handlade.... Kontentan av det hela är att lunchen inte blev förrän nu vid 15-snåret, och förutom en näve cashew nötter och en proteinshake hade jag inte ätit något vettigt, så jag var rätt hungrig...

Tyckte att jag förtjänade en riktigt dekadent och lyxig lunch faktiskt, speciellt som maken hela tiden messar bilder på kall öl och berättar att det minsann är t-shirt väder i Barcelona...

Inte så dumt va? 
Åt faktiskt lite rester med, fisksoppa och tacogratäng, men hur man än vänder sig så var det inget som gör sig vidare bra på bild ;-)

Ute blåser stormen Egon, och det känns ganska skönt att sätta sig inne och spela en stund nu. Hoppas ni får en skön helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar