söndag 7 februari 2016

Va? Måndag redan?!?

Men det är ju galet vad fort helgerna försvinner då... Och ändå har vi väl hunnit med en del, när man tänker på det. Fredag till lördag sov barnen hos mormor, så vi passade på att ta en vuxenfredag, med träning, lite relax, något att äta och så bio på det. Vi såg the Revenant, den var väl bra, men lite seg liksom... Inget jag kommer titta på igen känner jag.

Igår var det såklart träning och fika, sen hade vi ett par kompisar på besök - de fick min fisksoppa - och jag fick leka lite med goa Sigge, 1½ år. Idag blev det en tripp till Leos Lekland, av alla ställen, men det kändes kul att överraska barnen lite extra. Efter ungefär 3 timmar var vi allihop rätt trötta, så resten av kvällen har blivit rätt lugn.

Jag plockade med mig kameran på Leos, ljuset är väl inte toppen, men det är kul att fånga ungarna mitt i leken, de är så himla stora nu!




Inte helt lätt att hinna hitta fokus heller, i full rulle :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar