torsdag 22 december 2011

Ok, en gång till först då


Igår kväll smällde vi till med en topp på höstens förkylning, både Maken och jag. Vi tyckte väl att det var på tiden nu, speciellt som det inte händer nåt speciellt den här veckan heller ;-)

Skämt åsido, kände mig alldeles för öm i kroppen och snorig för att gå till jobbet idag, så det fick bli höstens första sjukdag. Däremot var ju båda barnen pigga och glada, och eftersom Oliver varit överlycklig över att vi skulle till Jossan på julfirande idag så grundade jag med lite panodil och tog med mig dem dit (hoppas jag inte smittade någon, men jag försökte hålla mig undan lite). Mycket lyckat, båda barnen hade jättekul och lekte kanonbra, och fina julklappar blev det med =)

Men sjutton oxå, nu gjorde jag det ju igen! Jag tänker hela tiden att jag ska SLUTA skriva dagboksinlägg, det är ju inte så intressant för andra att läsa egentligen - däremot verkar det vara väldigt svårt att låta bli. Men nu ska jag försöka, vi börjar om igen...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar