onsdag 7 december 2011

Snart flyttar de väl hemifrån

Idag blev vi bjudna på smörgåstårta på jobbet. Extremt god smörgåstårta med en massa räkor och gravad lax, så jag tog en liten, liten bit. Annars är jag inte superförtjust i smörgåstårta, om det inte är min egen då, utan majonäs och lite fräschare än de flesta köpta...

Har sån SJUK träningsvärk i benen (resultatet av en vecka utan träning i kombination med de 60 upphoppen vi gjorde sist) att jag knappt kan röra mig. Får väl försöka stretcha ut ordentligt ikväll eller nåt, så det ger sig innan morgondagen.

Den här veckan har varit ganska lugn annars, har dock missat både Olivers första tur på skridskor och Lukas första pulkaåkning =( Maken är ju jättebra på att leka med barnen och har gjort båda delarna nu i veckan (såklart jättebra eftersom jag ju jobbar tills det är för sent för båda delarna), men lite suger det till i hjärttrakten när man inser hur mycket man missar... Shit, Lukas börjar ju snart på dagis! Det går så fort... (det har ni aldrig hört förut va?)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar