onsdag 1 februari 2012

En ny garderob?

Var på Jossans visning av House of Lola idag (premiär för vårkollektionen) och HERREGUD de är duktiga på kläder! Det fanns verkligen något för ALLA, med smickrande passformer och väldressade mjukiskläder, från hemmamys till finfest! Låter visst som jag säljer det med, men jag är bara ett stort fan ;-)

Själv hittade jag tre stycken absoluta måsten, en kavaj/jacka/kofta som var något av det snyggaste jag sett, en klänning i underligt format men som var extremt smickrande och cool när man fick på sig den, och så ett par rosa leggings... Sen hittade jag MINST lika många plagg till som jag VILL ha, men där får nog dessvärre budgeten styra... =/

Nästa onsdag har jag visning här hos mig, så då kommer jag göra beställningarna (om jag kan hålla mig), men tyckte det var skönt att hinna prova i lugn och ro idag när jag inte är värdinna (dessutom kommer jag ha båda barnen hemma själv eftersom gubben är på träning, vet inte hur jag tänkte där riktigt). Den som vill är välkommen då!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar