tisdag 7 februari 2012

lyckopiller?

Hmmm, jag tänkte jag skulle skriva ett sånt där djupsinnig, intelligent och humoristiskt inlägg, men tydligen är jag på för gott humör för det ;-) För faktiskt verkar det vara lättare att komma på något att skriva om när man är lite nere än när man är glad?

Vet inte riktigt varför jag är på så väldigt gott humör just nu, men egentligen undrar jag om det inte är en massa småsaker - det var kul att bada med barnen i helgen, jobbet flyter på jättebra, träningen är kul osv. Hade nog lika gärna kunnat vara nere, men jag tror lite att det kanske har att göra med att det börjar bli ljusare ute med? Är väldigt känslig för just dagsljuset, så trots att det är bitande kallt tar jag hellre det, bara jag får sol!

Gud vilket meningslöst inlägg det här blev, men jag är glad ändå ;-) Dessutom har jag ju Lolaträff hos mig imorgon, och att shoppa har ju sällan gjort någon mindre glad! 

Skickar lite glada vibbar till er, alltid finns det nån som retar sig på det ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar