tisdag 27 mars 2012

Efter sol kommer...?

Ja, jag bad väl om det i lördags när jag berättade att jag hade en kanondag. Eller ja, det har väl inte varit någon katastrof direkt, men jag vaknade upp med världens nackspärr vid 04 på söndagmorgonen, och sen blev lixom dagen därefter (dvs jag var småtjurig och irriterad). Det blev iofs bättre på eftermiddagen, vi fick lite sällskap och så körde vi säsongens första grillning =)

Igår ringde de från dagis och sa att Oliver var jätteledsen för att han hade ont i örat, så maken åkte och hämtade honom. Efter att ha kollat upp det så visade det sig vara en virusinfektion som gjorde att det kom vätska mellan ett av trummhinnans tre lager (alltid lär man sig nåt nytt), men det var ingen öroninflammation. Dock funderar vi på om det kan vara smittsamt, för Lukas var oxå lite gnällig och tog sig mycket åt öronen igår, men han är ju som sagt mer smärttålig så mer än så blev det inte *ta i tä* (ja, nu kommer de väl ringa från dagis vilken sekund som helst bara för jag sa det).

Så - egentligen har det inte hänt så mycket intressant, men jag hade lite blogg-sug, så ni får hålla till godo... ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar