lördag 31 mars 2012

Fina fötter

Idag har jag gjort nåt av det lyxigaste jag vet (om man menar realistiskt och inte sjukt dyrt), jag har varit på spa-pedikyr på nailcenter. Det är helt galet, i två timmar masserar, slipar och filas fötterna och sedan målas det nagellack (jag valde franskt), och det kostar bara ca 300 kr!

För mig som aldrig orkar/hinner med fötterna till vardags så gör det här en otrolig skillnad, speciellt efter vintern när fötterna varit nerstoppade i stövlar mest hela tiden... Känns galet lyxigt, och dessutom höll det sig i flera månader sist.

Hade det lyxigt i går med, förresten - jag och ett gäng tjejkompisar var på afterwork på studion. Kanongott och vääääldigt goda caipirinhas (hrm, om det nu stavas så). Dessutom perfekt direkt efter jobbet, vi är nog ungefär lika kvällströtta allihop!
Före - tråkiga vinterfötter
Jag vet inte om det bara är jag som är knäpp, men jag får liksom  dåligt samvete när jag köper en tjänst jag (borde) kunna göra själv...?

Efter - fina mjuka sommarfötter redo för något annat än bara stövlar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar