lördag 10 mars 2012

Gottegrisar är vi allihopa....

Jag är av lite olika anledningar på ett tämligen dåligt humör, och då finns det ju få saker som hjälper så bra som shopping! Plockade ihop hela familjen och åkte ner på stan i morse, Lukas i vagnen och Oliver med löfte om att gå och kolla i leksaksaffären, det gick faktiskt ganska bra!

Det var mest grejor till Oliver som behövdes, en ny vårjacka/regnjacka, nya byxor, mössa och sockar (hittade allt!), men jag hann visst köpa mig ett par till färgglada jeans på H&M, orangea blev det den här gången =)

Lite fika hann vi med oxå, eller ja, det var ganska nödvändigt efter en liten stund för att vi inte skulle tappa greppet någon av oss. Oliver och Lukas fick dela på en stor semla, och jag tror den var uppäten på ungefär 3 sekunder blankt....
Gott med fika!
Semla är nog Olivers favorit. Vet inte vem han fått det ifrån???
Och ja, självklart fikade jag och maken med... Är jag nere eller på dåligt humör kan jag lika gärna försöka hoppa jämfota upp till månen som att stå emot något gott till kaffet....

Hoppas lite på en varmare morgondag, den här började ju lovande, men shit vad det blåste (ganska kallt) här uppe på eftermiddagen! Längtar halvt ihjäl mig efter lite värme. Ha en skön helg, och må ni slippa titta på melodifestivalen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar