söndag 11 mars 2012

Solig söndag

Även om det nu inte blev riktigt så skönt väder som jag hade hoppats på idag så tog vi och packade en liten picnickkorg och begav oss till Stadsparken med några vänner - mycket trevligt =) Barnen lekte och vi vuxna hann som vanligt inte prata alls så mycket som vi ville eftersom barn aldrig ska leka på samma ställe och dessutom har en tendens att slå sig just när man står och pratar om något intressant. Alltså blir konversationsnivån inte särskilt hög, men det var ändå väldigt trevligt med sällskap!



Nu ikväll var jag sjukt trött, väldigt väldigt mätt och INTE alls sugen på att gå och träna sparring, men faktiskt så lyckades jag ändå ta mig iväg (vet inte hur faktiskt?) och det är jag nu i efterhand glad för. Dels gick det faktiskt väldigt bra, det kändes som det "lossnade" lite och jag fick till och med lite beröm =) Det känns ju såklart extra bra när det kommer från folk som är väldigt mycket bättre och erfarna än vad man själv är, så det gav en extra kick på träningen med =)

Imorgon är det äntligen dags att jobba för oss båda, och barnen ska till dagis. Lukas åt sin sista penicillin i fredags och har varit hur pigg och glad som helst i helgen, så nu håller vi verkligen tummarna...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar