måndag 26 november 2012

Aj

Det var ett bra tag sen jag gick på sparring nu, det har mest varit teknikträning pga diverse andra åtaganden om kvällarna, men idag "fick" jag makens träningstid så då blev det sparring! Det ÄR ju så sjukt kul, men herrejävlar vad jobbigt det är med... Nu har jag så ont i hela kroppen och är så trött i den att jag kvider lite så fort jag försöker röra mig. Men nöjd är jag =)

Dessutom har en kompis gett mig ett 1-månads gratis tränings-kort på sportlife (jag som inte är fastanställd får ju tyvärr inte förmånen att gå och träna där till ett vettigt pris), så i morgon bitti (!) ska jag möta honom på gymmet vid 7.30 för att köra lite gymträning innan jobbet... Kan bli riktigt intressant så som det känns just nu ;-) Jag får väl passa på när maken ändå är hemma med barnen - Oliver kom hem från skolan och kände sig hängig (39 grader så det var inte så konstigt), så jag kan ju åka så tidigt utan att det ställer till det med hämtning och lämning.

Tänkte även passa på att testa lite CXWorks den här gratismånaden, det känns som ett av de få passen som kan passa mig, men vi får väl se. Önska mig lycka till =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar