torsdag 1 november 2012

Lycka!!!

Sitter här på jobbet och känner mig rätt färdig efter flera långa och jobbiga veckor, när min blick faller på ett litet urklipp ur JP jag fick av mamma för ett par veckor sedan. Det är ett erbjudande om övernattning, frukost och 2-rätters middag på Scandic i Göteborg. Jag gör ett snabbt överslag över att jag nog borde kunna komma iväg från jobbet i rimlig tid i morgon, vi hämtar barnen och sen drar vi till Göteborg!!  Hade ju ändå tänkt hälsa på min bror i helgen, det här blir ju bara helt överlyxigt! Ringer meddetsamma och kollar så det finns nåt rum kvar, troligtvis får vi ha Oliver i vår säng och Lukas i spjälsäng (haha, ja för där lär han ju vilja ligga...) men det funkar väl en natt för jösse namn!

Har inte ens hunnit kolla med resten av familjen, bokade på stående fot, så i morgon kväll ska vi träffa Johan och äta på restaurang hela familjen, sen blir det hotelfrukost på lördag och kanske en tur till slottskogen eller så. JAG ÄR SÅ GLAD!!!

Kolla - helt perfekt, det finns ju till och med en liten pool!!!!

1 kommentar :

  1. Oh va kul för er! Hoppas det blir trevligt(och att vi hinner säga hej nästa vecka)! Kram :)

    SvaraRadera