tisdag 13 november 2012

Åt fel håll

Lukas har varit förkyld och lite hostig ett bra tag nu, men i lördags kändes han varm dessutom och det visade sig att han hade lite feber - 38, så inte så mycket, men sedan dess har den hållit i sig och han blir lite mer förkyld/hostig varje dag.

Förutom att det har resulterat i VAB såklart, så har det dessutom gjort sömnen obefintlig allt mer den senaste veckan, och i natt var nog rekord. Jag TROR att jag (och han såklart) kan ha fått sova en timme mellan ca 04-05, resten har som bäst varit fragmentariskt. Stackars liten, dessutom är han lite uttråkad eftersom han inte är jättehängig.

Det här ligger som en bra bas idag känner jag, när jag förmodligen kommer få veta lite mer på jobbet. Känner mig inte alls mentalt ostabil och körd i botten på alla sätt. Så - bring it on....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar