onsdag 12 juni 2013

Back in business

Sååå, måndag - tisdag har vi varit i Göteborg med jobbet, på konferens. Vi bodde på Gothia Towers, har inte bott där sen jag och maken förlovade oss där för... eh...9 (?) år sedan, och på kvällen var vi på Liseberg och åt mat, innan vi fick tid för fria aktiviteter, dvs Balder =)

Jag ÄLSKAR bergochdalbanor. Jag. Älskar. Bergochdalbanor.

Nu hade vi ju ganska kort om tid, men vi fick några åkbiljetter var så det hann ändå bli 3 turer i Balder och en i Lisebergsbanan. Vi hade tänkt ta FlumeRide med, men det hann bli lite för kallt för att åka den...

Klarar däremot INTE av höjder så bra längre, typ pariserhjulet skulle jag
 aldrig åka. Eller sånt som snurrar runt, typ Tornado. Jag är för gammal....
Igår kväll var det jätteroligt att komma hem och se att fönstren var installerade på huset, och en altandörr i Lukas gamla rum. Därtill var det isolerat invändigt och det sitter OSB skivor och gipstak invändigt - skitkul att se! Idag kommer de nog ta upp innerdörrar mot Lukas gamla rum tror jag.

Haha, sjukt ointressant för alla andra.... Grundmålade runt fönstren igår med. 
Inifrån =)
 Hann med en skön liten cykel- / promenadtur med den här lille mannen med, i det fantastiska kvällsvädret!

Hade inte den riktiga kameran med, men det är såååå vackert ute nu att jag var tvungen att fota ändå. 
Hahaha, ifall ni undrar vad han gör så väntar han på en puss...

2 kommentarer :

  1. Söt pussmin! Han ser sådär innerlig ut som bara barn är när de pussas. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, eller hur! Jag är såååå tacksam för att han älskar att pussas, kramas och gosa, det är helt underbart! Oliver är inte alls lika kelig, och har aldrig varit.

      Radera