måndag 3 juni 2013

Jag behöver ju slå på nåt nu!

Jag känner mig just nu tämligen irriterad. Av diverse olika anledningar (mest för att vi var tvungna att måla tillbyggnaden) så missade jag min kickboxing hela förra veckan. Men idag, när det var sparring, skulle det äntligen bli dags igen - men så blev det såklart inte... SKIT! Det kom lite emellan som jag inte kunde göra något åt, så nu missade jag den träningen idag igen.

Det är inte så mycket själva träningen jag saknar, jag har kört gym och sprungit hela veckan, men just kickboxingen är ju så kul! Dessutom tänkte jag försöka mig på att gradera (ta nästa bälte, som jag troooor är grönt) på torsdag, så jag hade verkligen kunna behöva dagens träning. ARG!

Hmm, huset gör att man liksom halkar efter lite med allt annat, för övrigt. Landen behöver rensas, det behövs städas och så vill jag ju hinna med kickboxingen och träffa kompisar med såklart, men det finns ju inte tid till allt. Det är ju jätteroligt med huset, jag klagar egentligen inte (ok, bara pyttelite), men som sagt så gör det ju att man missar lite annat. Konstigt nog blir inte tiden med barnen så särskilt drabbad, de kräver ju den tid de behöver, men visst, det har inte blivit några lekparksbesök den senaste veckan.

Nu sätter jag mina förhoppningar till på onsdag, när nästa träningstillfälle är, håll tummarna, för nu behöver jag snart bli av med lite aggressioner! ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar