tisdag 18 juni 2013

Inför-semester-hjärna

Idag står bloggen lite i paus-läge. Är inte riktigt med känner jag. Det var jag inte på sparringen heller igår, låg hela tiden 2-3 sekunder efter.

*box* ..... ..... ..... Aha, jag kanske borde skydda mig. ;-)

Eftersom jag glömde föra över bilder från kameran igår (bland allt annat jag glömde) så kommer lite mobilbilder från ett lekparksbesök här:

Precis som storebror så älskar Lukas att cykla. Man får springa rätt fort för att hinna med. 'Nuff said. 
Man får även vara väldigt snabb på att fota...
Jag tror jag har två apor till barn... ;-)
Visst ja, måste slänga med en liten bild på Lukas med. Han fick nya fina kläder från mormor när vi firade honom, så jag ville fota honom. Han var verkligen jätteglad, men av någon anledning skulle han se ledsen ut när jag fotade honom??? Ser oerhört lidande ut, för att sedan vara glad så fort jag tar bort kameran... =)

"Trulig" känns som en bra beskrivning. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar