torsdag 22 augusti 2013

Sprint efter litet barn

Var och hälsade på gamla kompisar för ett litet tag sedan, och de lät så förvånade över att jag inte är ute och springer hela dagarna så jag kände att jag kanske borde vara lite tydligare ;-)

Innan sommaren gick det rätt ok, fick till och med till ett varv där jag lyckades hitta Andra Andningen (japp, helt klart värt stora bokstäver), men sedan semestern började har jag på min höjd sprungit ifatt Lukas när han ger sig iväg någonstans. FAN, tappade helt bort det här med att det faktiskt kändes rätt skönt - framförallt EFTER löpningen... Jag har inte alls hunnit hitta någon form av sug till att sätta igång igen sen dess bara.

Ok, vi har lite mer ont om tid nu med, med tanke på att det ska målas, läggas golv, tapetseras och göra allt löpande vardagsarbete med.

Men jag vet inte - nån som vill peppa igång mig lite igen, så jag blir sugen?!?!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar