söndag 12 januari 2014

Lite som hotelfrulle, faktiskt

Den här helgen har varit ganska skön ändå, igår var det iofs mycket städning på schemat, först på kickboxingen och sedan hemma, men idag hade vi kompisar över på brunch (fasen vilket bra koncept det är) och satt och tjötade en stund - mycket trevligt!

Surdegsfrallor, kesoplättar, smoothie, äggröra och bacon var några av
ingredienserna till brunchen. Helg : mer liberalt mattänkande, men man får
ju vara beredd på att kompensera resten av veckan med. Å andra sidan
är det ju bara söndagar vi över huvud taget äter frukost på...
 Jag tillhör ju de som gillar snön dessutom, så jag passade på att gå en runda runt Järstorp. Rätt kyligt, men väldigt skönt att få lite dagsljus på sig! I kväll nu blir det kickboxing med, det är rätt sällan jag känner att jag kan få tid att gå på teknikträningarna på söndagar, men nu i veckan ska jag till stockholm och gå på Formex så då blir träningen lite lidande. Ganska skönt att "bunkra upp" med lite extra träning då... Torsdagens sparringpass kommer dessutom att bli en ost- och vinprovning istället :)
Inte bara jag som gillar snön.... =)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar